Towar można wymienić na inny rozmiar w ciągu 100 dni od daty dostawy. Usługa ta jest darmowa!
Zaschnięte muchy na kasku, ubrania pachnące perfumami benzynowymi lub zabłocone buty są z pewnością oryginalne, niestety nie jesteśmy w stanie spełnić prośby o wymianę w takim stanie. Prosimy o przesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu wraz z akcesoriami, tj. kompletnego i nadającego się do ponownej sprzedaży. Aby zwrócić towar, skorzystaj z formularza online.
Po otrzymaniu paczki natychmiast wyślemy wybrany towar, jeśli jest on dostępny w magazynie. Jeśli nie ma go w magazynie, skontaktujemy się z Tobą w sprawie możliwej daty dostawy.
Sposób dokonywania wymiany towarów
-
Wypełnij formularz wymiany. Należy podać numer paragonu/faktury/zamówienia oraz adres e-mail, z którego zamówienie zostało utworzone, a następnie poczekać na wiadomość e-mail z potwierdzeniem i numerem sprawy.
-
Zapakuj otrzymane towary. Pamiętaj, aby dodać numer sprawy wymiany z tematu wiadomości e-mail z potwierdzeniem do nazwy nadawcy.
-
Klient musi wysłać towar w ciągu 100 dni od jego otrzymania.
-
Do zwracanego towaru należy dołączyć kopię dowodu zakupu.
-
Za wysyłkę na podany adres koszty ponosi klient, Motozem nie wysyła etykiet zwrotnych.
-
Adres dostawy to:
Należy wpisać kod PIN zwrotny do paczki: ID 91829900 Adres dostawy to:
Packeta Poland Panattoni Park Bielsko-Biała I
ID 91829900
ul. Księdza Józefa Londzina 106
43-382 Bielsko-Biała
Zwracane towary muszą być wysłane zwykłą paczką pocztową. Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane.
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zapraszamy do kontaktu!
Tel.: +48 22 163 42 14
Email: info@motozem.pl