Towar można zwrócić w ciągu 100 dni od jego otrzymania bez podania przyczyny. Usługa ta jest darmowa!
Zaschnięte muchy na kasku, ubrania pachnące perfumami benzynowymi lub zabłocone buty są z pewnością oryginalne, niestety nie jesteśmy w stanie spełnić prośby o zwrot w takim stanie. Prosimy o przesyłanie towarów w oryginalnym opakowaniu wraz z akcesoriami, tj. kompletnych i nadających się do odsprzedaży. Prosimy o skorzystanie z online formularza zwrotu.
W przypadku otrzymania zwróconego towaru i pozytywnego rozpatrzenia wniosku o jego zwrot, kupujący otrzyma zwrot kwoty towaru przekazem pocztowym lub przelewem bankowym w ciągu 14 dni. Zwracane towary muszą być kompletne i w oryginalnym stanie, aby mogły zostać zaoferowane klientom.
Towar nie może nosić śladów zużycia ani użytkowania. Wysyłka na podany adres jest obowiązkiem klienta, etykiety zwrotne nie są wysyłane przez Motozem.
Sposób dokonania zwrotu
-
Wypełnij formularz zwrotu. Należy podać numer paragonu/faktury/zamówienia oraz adres e-mail, z którego zamówienie zostało utworzone i poczekać na wiadomość e-mail z potwierdzeniem i numerem sprawy.
-
Zapakować otrzymane towary. Pamiętaj, aby dodać numer sprawy wymiany z tematu wiadomości e-mail z potwierdzeniem do nazwy nadawcy.
-
Klient musi wysłać towar w ciągu 100 dni od daty dostawy.
-
Do zwrotu należy dołączyć kopię dowodu zakupu.
-
Wysyłka na adres jest na koszt klienta, Motozem nie wysyła etykiet zwrotnych.
-
Adres dostawy to:
Należy wpisać kod PIN zwrotny do paczki: ID 91829900 Adres dostawy to:
Packeta Poland Panattoni Park Bielsko-Biała I
ID 91829900
ul. Księdza Józefa Londzina 106
43-382 Bielsko-Biała
WSKAZÓWKA: Zwrot towaru i ponowne zamówienie wybranego produktu to szybszy sposób wymiany zakupionego towaru niż skorzystanie z wymiany rozmiaru.
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zapraszamy do kontaktu!
Tel.: +48 22 163 42 14
Email: info@motozem.pl