100% GWARANCJI SATYSFAKCJI

Zadowolenie naszych klientów jest dla nas najważniejsze. Nie wahaj się z nami skontaktować, jeśli masz jakieś pytania, uwagi lub w sprawie wyjaśnień.

ZWROTY I WYMIANY

Zamówiłeś produkt, który Ci nie odpowiada? Nie martw się, u nas to nie problem. Po prostu wróć lub wymień go na inny. Masz 100 dni kalendarzowych na zwrot, a nawet 100 dni kalendarzowych na wymianę od daty zakupu. Każde zamówienie złożone za pośrednictwem sklepu internetowego zawiera w paczce załączony formularz ze szczegółowymi informacjami. Formularz do pobrania tutaj.


Oczywiście towar można zwrócić osobiście w naszych salonach:
SKLEP na Morawach północnych - Dobrá 72, 739 51 Dobrá koło Frýdek-Místek
SKLEP na Morawach południowych - Masarykova 118, 664 42 Modřice (Brno) 
SKLEP w Czechach – Zděbradská 56, 251 01 Říčany – Jažlovice (Praha)
SKLEP na Słowacji - Diaľničná cesta 22B, 903 01 Senec

 

REKLAMACJE

Jeżeli Twój towar jest uszkodzony i potrzebujesz go naprawić, wysłać do reklamacji, to wypełnij formularz i wyślij go wraz z towarem do nas. My rozpatrzymy sprawę w jak najkrótszym czasie.

 

Reklamacje, wymiany i zwroty wysyłać na adres:
Packeta
ul. Mostowa 4
43-400 Cieszyn.

Paczke prosimy nadpisać PINem do zwrotu: ID 91829900
Paczka bez PINu, do zwrotu, nie trafi do naszego magazynu!

 

Ta strona wykorzystuje do świadczenia usług, personalizacji reklam i analizowania ruchu plików cookie. Korzystając z tej strony, zgadzasz się na to. W porządku