100% GWARANCJI SATYSFAKCJI

Zadowolenie naszych klientów jest dla nas najważniejsze. W razie pytań, uwag lub wyjaśnień prosimy o kontakt.

 Czy zamówili Państwo produkt, który nie do końca Państwu odpowiada? Proszę nie rozpaczać, z nami nie będzie to najmniejszy problem. Wystarczy zwrócić produkt do nas lub wymienić na inny. Na zwrot lub wymianę mają Państwo 100 dni kalendarzowych od daty zakupu. Przy zamówieniach powyżej 199 ZL zapłacimy za przesyłkę do nas.

 WSKAZÓWKA: Zwrot towaru i ponowne zamówienie żądanego produktu jest szybszym sposobem wymiany niż skorzystanie z wymiany rozmiaru.

 Wymiany, zwroty i odesłania można załatwić szybko i wygodnie za pomocą formularzy online.

 


Oczywiście towar można zwrócić osobiście w naszych salonach:


SKLEP na Morawach północnych

SKLEP na Morawach południowych

SKLEPY w Czechach

SKLEP na Słowacji

 

REKLAMACJE

Jeżeli Twój towar jest uszkodzony i potrzebujesz go naprawić, wysłać do reklamacji, to wypełnij online formularz i wyślij go wraz z towarem do nas. My rozpatrzymy sprawę w jak najkrótszym czasie.

 

Reklamacje, wymiany i zwroty wysyłać na adres:
Packeta
ul. Mostowa 4
43-400 Cieszyn.

Paczke prosimy nadpisać PINem do zwrotu: ID 91829900
Paczka bez PINu, do zwrotu, nie trafi do naszego magazynu!

 

Ta strona wykorzystuje do świadczenia usług, personalizacji reklam i analizowania ruchu plików cookie. Korzystając z tej strony, zgadzasz się na to. W porządku